loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 541 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 مدافع سابق تیم ملی فوتبال گفت: اگر لژیونرها نبودند ما به جام جهانی صعود نمی‌کردیم.

رضا شاهرودی در گفتگوی ویژه خبری ورزشی شبکه جهانی جام جم  وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و اردوی اتریش را تشریح کرد.

فدراسیون نتوانست برای تیم ملی بازی های تدارکاتی مناسبی در نظر بگیرد

رضا شاهرودی بازیکن سابق تیم ملی گفت:زمانی که کی روش سرمربیگری تیم ملی ایران را  قبول کرد طبیعتا به دنبال ارائه فوتبالی زیبا از ایران است اما باید این مطلب را بداند که فدراسیون فوتبال نمی تواند تمام شرایط  تیم ملی از جمله بازی های تدارکاتی مناسب را بوجود بیاورد.بازی با تیم های ملی برخی از کشورها مثل فرانسه هزینه زیادی دارد و فدراسیون فوتبال نمی تواند پول آن را تقبل کند.با اینکه به نوعی نتوانستیم بستر را فراهم کنیم اما باز چشم ها به پاهای بازیکنان تیم ملی است تا بتوانند برای کشور غرور آفرین باشند.

اردوی اتریش می تواند توان جسمانی بازیکنان را بالا ببرد

شاهرودی گفت:کی روش مربی باهوشی است و می خواست با برپایی اردوی آفریقای جنوبی بازیکنان را از هیاهو های فوتبال در ایران خارج کند و به یک هماهنگی لازم برسد اما در اردوی اتریش کی روش می خواهد توان جسمانی بازیکنان را بالا ببرد همانطور که ایویچ توانست توان بازیکنان را در جام جهانی 98 بالا ببرد. شاهرودی افزود:بر اساس تخمینی که در لیگ برتر ایران صورت گرفت یک هافبک 4.5 کیلومتر در یک بازی دوندگی دارد و این رقم بسیار پایینی است اما یک هافبک در جام جهانی باید حداقل 11 کیلومتر بدود.

بازیکنان باید حرف های کی روش را به دقت در زمین بازی اجرا کنند

بازیکن سابق تیم ملی درباره بدنسازی و خلاء بوجود آمده در این باره گفت:ما باید چند فاکتور را مدنظر قرار دهیم.یکی اینکه در مقابل حریفان اگر برنده نمی شویم بازنده هم نشویم.در بازی با آرژانتین باید بتوانیم مسی و دی ماریا را کنترل کنیم که اگر این چنین شود بسیار عالی است.بازیکنان تیم ملی باید حرف های کی روش را در زمین بازی پیاده کنند اگر این چند فاکتور را بازیکنان مد نظر قرار دهند می توانیم شاهد یک تیم خوب در جام جهانی برزیل باشیم.

بازیکنان تیم ملی اگر از لحاظ بدنی آماده شوند سریع تاکتیک پذیر می شوند

رضا شاهرودی گفت: کی روش سعی دارد تا با تکمیل بازیکنانش به یک هماهنگی لازم برسد چون بازیکنان در تیم های خود آماده بودند البته یادمان نرود که طبق قانون فیفا بازیکنان می توانند 48 ساعت قبل از بازی در اختیار تیم ملی خود باشند با این تفاسیر باز کی روش می خواهد زودتر بازیکنان را دور هم جمع کند و به یک هماهنگی لازم برسد.اگر بازیکنان تیم ملی از لحاظ بدنی به سطح خوبی برسد می توانیم سریع تاکتیک پذیر شویم و خوب بازی کنیم.

 تیم ملی در گروه بسیار سختی قرار دارد

مدافع سابق تیم ملی گفت:تیم ملی تاکتیک دفاعی دارد و این طبیعی است و بعد از آن چشم به ضد حمله دارد به نظرم کی روش  بیشتر دوست دارد مساوی از دیدارها خارج شود البته این طبیعی است چون با تیم های قدری در جام جهانی بازی داریم . تیم ملی در گروه سختی دارد آرژانتین که جای خود دارد حتی نیجریه و بوسنی هم تیم های بسیار سختی هستند و بازی های دشواری در انتظار تیم ملی است . کی روش باید به بازیکنان تیم ملی گوشزد کند که پشت هجده قدم خطا نکنند زیرا این تیم ها در ضربات ایستگاهی بسیار خوب عمل می کنند .

اگر لژیونرها نبودند تیم ملی به جام جهانی صعود نمی کرد

رضا شاهرودی درباره سرمربیگری کی روش در تیم ملی فوتبال ایران گفت:رزومه کی روش بسیار خوب است کی روش به خوبی تیم ایران را مدیریت می کند . کی روش بسیار باهوش است زیرا نیمی از تیم ملی بازیکنان لژیونر هستند که اگر این ها را وارد تیم ملی نمی کرد ما نمی توانستیم به جام جهانی صعود کنیم.

 اردوهای طولانی مدت می تواند صدمات روحی بر بازیکنان وارد کند

بازیکن اسبق تیم ملی درباره اردوهای بلند مدت گفت:این اردوها در روند تمرینی تاثیر دارد ولی ما در جام جهانی فرانسه 18 روز در اردوی ایتالیا و کرواسی بودیم و از همانجا هم به فرانسه رفتیم و دو هفته هم در فرانسه بودیم و این فشار زیادی از لحاظ روحی روانی بر بازیکنان وارد کرد . اردوهای بلند مدت هیچ کمکی به بازیکنان نمی کند.

 اگر از گروه مان صعود کنیم کار بسیار بزرگی صورت گرفته است

رضا شاهرودی درباره هدف ایران از حضور در جام جهانی گفت : همین که جزء سی و دو تیم حاضر در جام جهانی هستیم خودش یک  امتیاز برای بازیکنان و کشورمان است اما اگر بتوانیم از گروه مان صعود کنیم کار بزرگی صورت  گرفته و یک امتیاز بسیار بالایی است. این مسئله سخت است ولی چون در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست می توانیم به این موضوع امیدوار باشیم چه کسی فکر می کرد ما بتوانیم با استرالیا 2 - 2 مساوی کنیم و به جام جهانی 98 فرانسه صعود کنیم.

ماندن کی‌روش در تیم ملی را با رقم بالا صلاح نمی‌دانم

شاهرودی درباره ماندن یا نماندن کی روش در تیم ملی گفت : به نظر من اگر کی روش در تیم ملی بماند بهتر است اما نه با این قیمتی که اعلام کرده است اما از لحاظ علمی مربی بسیار توانایی است . فدراسیون فوتبال با نصف این رقم می تواند مربی جوان تری بیاورد و کمی به این مربیان بها داده شود. این کارشناس فوتبال همچنین به زمان سرمربی گری قلعه نویی اشاره کرد و گفت: زمان آقای قلعه نویی تیم ملی خوب نتیجه گرفت و اما بخاطره یک پنالتی که آن هم شانسی است باختیم.

مهرداد پولادی بهترین مدافع چپ پای ایران است

رضا شاهرودی که یکی از بهترین مدافعان چپ پای ایران بود درباره این پست در تیم ملی گفت:مهرداد پولادی در حال حاضر یکی از بهترین های ایران است و به نظر من در جام جهانی حتما بازی خواهد کرد.پولادی شانس لژیونر شدن را بعد از جام جهانی را هم دارد.

بازیکنان ایران از لحاظ ضریب هوشی از بازیکنان نیجریه بهتر هستند

رضا شاهرودی در پایان این گفتگو درباره تیم نیجریه گفت : بازیکنان این تیم از لحاظ بدنی خوب هستند اما از لحاظ هوشی بازیکنان ما ضریب هوشی بالایی دارند و از این امتیاز می توانیم استفاده کنیم شاید در این بازی در همان دقایق نخست گل بخوریم اما نباید تیم به هم بریزد و بتوانیم با حوصله بازی خوبی ارائه کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 147
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,554
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,490
  • بازدید ماه : 2,490
  • بازدید سال : 34,966
  • بازدید کلی : 627,087