loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 41 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

 

رئيس فدراسيون فوتبال از احتمال عدم توافق با صداوسيما بر سر حق پخش تلويزيوني مسابقات ليگ برتر خبر داد.

علي کفاشيان پس از پايان جلسه با مسئولان سازمان صداوسيما براي گرفتن حق پخش تلويزيوني اظهار داشت: پس از اينکه جلسه‌اي با دبير شوراي عالي امنيت در اين زمينه برگزار کرديم، قرار شد امروز هم در زمينه حق پخش تلويزيوني جلسه ديگري با مسئولان صدا و سيما برگزار کنيم.

 

 وي با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه امروز تصريح کرد: در اين نشست به طرح‌هايي رسيديم که هم صدا و سيما ضرر نکند و هم باشگاه‌ها با اين حال اين طرح ممکن است 7،8 ماه طول بکشد و يا به سال آينده موکول شود. اينکه امسال چقدر حق پخش تلويزيوني پرداخت شود به توافق نرسيديم و قرار شد که مسئولان صداوسيما دوباره پيشنهاد خود را ارائه دهند. تصميم گرفته شد که جلسه ديگري در اين باره برگزار شود.

 

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در خصوص گزينه‌هاي دستيار ايراني کارلوس کي‌روش خاطرنشان کرد: گزينه‌هاي خوبي مطرح هستند که جزو سرمايه فوتبال به حساب مي‌آيند اگر در جلسه با کارلوس کي‌روش در اين مورد به توافق رسيديم، خودش دستيار ايراني را معرفي مي‌کند. بهتر است توضيحات لازم را از خود کي‌روش بپرسيد.

 

کفاشيان بار ديگر در مورد نشست امروز با مسئولان صداوسيما عنوان کرد: با آنها اختلافاتي داريم و با توجه به معذوراتي که صداوسيما براي پرداخت حق پخش دارد، بعيد مي‌دانم که با آنها توافق کنيم. با پول‌هايي که صداوسيما مي‌دهد، باشگاه‌هاي ما نمي‌توانند خودکفا شوند.

 

وي در پاسخ به سوال خبرنگار تسنيم مبني بر اينکه به نظر مي‌رسد با توجه به عدم پرداخت حق پخش واقعي، قول و قرارهايي که به اسپانسر سازمان ليگ براي تبليغات محيطي داده شده بود برآورده نشده است، گفت: نه، اسپانسر سازمان ليگ در سال‌هاي گذشته به تعهدات خود عمل کرده اما قطعا بايد مسيري را براي آنها فراهم کنيم تا بتوانند درآمدزايي داشته و سود کنند که سالهاي بعد هم با ما ادامه همکاري داشته باشند.

 

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در مورد برنامه‌ بازي‌هاي دوستانه تيم ملي تا پيش از آغاز بازي‌هاي جام ملت‌هاي آسيا عنوان کرد: با توجه به معذوريت‌هايي که براي بازي‌هاي دوستانه داريم به غير از بازي با کره جنوبي هنوز ديدار دوستانه ديگري فراهم نشده اما در تلاش هستيم که تا آغاز بازي‌هاي جام ملت‌هاي آسيا چند ديدار دوستانه برگزار کنيم. بعضي از کشورها پيشنهادهاي بالايي دادند که نمي‌توانيم با آنها بازي کنيم.

 

کفاشيان درباره پيشنهادهاي شرکت‌هاي خارجي براي گرفتن حق پخش تلويزيوني گفت: طبق مقررات نمي‌توانيم حق پخش را به شرکت‌هاي خارجي بدهيم و اين معذورات بايد کنار گذاشته شود تا اين کار انجام شود.

 

وي درباره اردوهاي تيم ملي تصريح کرد: اردوي تيم ملي در پرتغال نهايي شده و همچنين مکان اين اردو نيز مشخص شده است. قرار است با دو، سه کشور بازي دوستانه انجام دهيم تا آغاز بازي جام ملت‌ها علاوه بر اردوي آفريقاي جنوبي ممکن است اردويي در کيش برگزار کنيم که با آب و هواي استراليا مطابقت داشته باشد. يک اردو هم پيش از بازي‌هاي جام ملت‌هاي استراليا برگزار خواهيم کرد تا در مجموع 70 روز مانده به بازي‌هاي جام ملت‌ها به تيم ملي اختصاص يابد، ضمن اينکه چند روزي هم به اردوهاي تيم اميد اختصاص مي‌يابد.

 

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در مورد اينکه نصرالله سجادي اعلام کرده که رئيس شوراي المپيک آسيا از ميزباني ايران در جام ملت‌‌هاي 2019 آسيا حمايت مي‌کند، گفت: در مورد ميزباني جام ملت‌ها 2019 پس از پايان بازي‌هاي جام ملت‌هاي استراليا تصميم مي‌گيرد. از سجادي که در کميته ملي المپيک نفوذ دارد درخواست داشتيم تا با رئيس شوراي المپيک آسيا صحبت کند تا از ميزباني ايران در جام ملت‌ها 2019 حمايت شود. البته ما نيز صحبت‌هاي خود را در اين زمينه با مسئولان انجام مي‌دهيم.

 

کفاشيان در خصوص اعلام دستيار ايراني کارلوس کي‌روش تاکيد کرد: جلسه‌اي با کادر فني برگزار مي‌کنيم و اگر به نتيجه برسيم نام دستيار ايراني را اعلام خواهيم کرد. پيشنهاد دستيار ايراني را ما به کي‌روش داديم که البته او نيز پيشنهاداتي به ما داده است.

 

وي ادامه داد: افرادي بايد در کادر فني تيم ملي حضور داشته باشند که از خود فوتبال بوده و براي آن زحمت کشيده باشند. اين پيشنهاد را به کي‌روش داده‌ايم تا از اين ساختار دستيارش را انتخاب کند.

 

رئيس فدراسيون فوتبال درباره حضور علي کريمي يا فرهاد مجيدي به عنوان دستيار ايراني کي‌روش گفت: فرهاد مجيدي و وحيد هاشميان در حال طي کردن مدارج مربيگري و گرفتن مدرک هستند و علي کريمي هم قرار است به کلاس‌هاي مربيگري برود. فردي که انتخاب مي‌شود در آينده مي‌تواند در کلاس‌هاي مربيگري هم شرکت کند. من و کي‌روش بين خودمان گزينه‌هايي داريم که بايد به توافق برسيم.

 

کفاشيان همچنين از برگزاري جلسه در روز يکشنبه هفته آينده براي بررسي شرايط تيم اميد خبر داد و گفت: قرار است در اين جلسه گزارش کادرفني تيم اميد ارائه شود و پس از آن مي‌توانيم تصميم‌گيري کنيم.

 

-تسنيم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 182
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,238
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,174
  • بازدید ماه : 4,174
  • بازدید سال : 36,650
  • بازدید کلی : 628,771