loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 45 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

 

 اميد عاليشاه هافبک پرسپوليس درباره شايعه جعلي بودن کارت معافيت پزشکي خود  عنوان کرد: از عصر ديروز که اين شايعه در يکي دو رسانه مطرح شده مرتبا در اين باره با من تماس مي گيرند و سوال مي کنند.

حتي در تمرين هم هواداران مرتبا از من سوال مي کردند که ماجرا چيست.

 

 

وي ادامه داد: من هيچ نگراني ندارم. يکي دو رسانه نه ، اگر 100 رسانه هم بزنند خودم مي دانم مشکلي ندارم. اين خبر از اصل ايراد دارد چون اصلا کارت معافيت پزشکي ندارم. من دانشجو هستم و معافيت تحصيلي دارم.

 

 

عاليشاه افزود: دوستاني که اين بحث ها را مطرح مي کنند مي توانند به دانشگاه آزاد قائمشهر سر بزنند. من دانشجوي ترم سوم تربيت بدني اين دانشگاه هستم. به اينگونه حرف و حديث ها و شايعات اصلا توجهي نمي کنم. اين بحث ها در ادامه همان موضوعات قبلي است که عليه من منتشر مي شد و به اين موارد توجهي نمي کنم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 172
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,040
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,976
  • بازدید ماه : 3,976
  • بازدید سال : 36,452
  • بازدید کلی : 628,573