loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 48 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

محسن مسلمان ملي پوش ذوب آهن همراه تيم ملي اميد در مسابقات آسيايي شرکت کرد.او در صفحه اينستاگرامش عکسي با ديزاينرش با کتي جديد انداخته بود که سردار آزمون به اين عکس واکنش نشان داد و اعتقاد داشت که مسلمان بايد عذرخواهي مي کرد.

مسلمان در همين خصوص  واکنش نشان داد. گفت و گوي او را مي خوانيد:

 

ما تمام تلاش مان را در مسابقات آسيايي کرديم اما شرايط خوب نبود و اميدوارم تيم ملي بزرگسالان در جام ملت هاي آسيا نتايج خوبي بگيرد تا اين زخمي که تيم ملي اميد زد را جبران شود. به هر حال مشکلاتي داشتيم از جمله اينکه بازيکنان دير دور هم جمع شدند و زمان کافي براي هماهنگي نداشتيم. البته ما شرمنده مردم هستيم و تمام اين دلايل باعث نمي شود که خودمان را توجيه کنيم. تمام اين مسائل بهانه است و ما بايد بهتر از اين کار مي کرديم. کمبود امکانات هم وجود داشت اما تمام تيم ها مشکلاتي داشتند.

 

مسلمان در رابطه با وينگادا هم صحبت کرد: من ديگر بازيکن تيم ملي اميد نيستم و نمي توانم در مورد کادر فني صحبت کنم. اما وينگادا مربي خوب و با شخصيتي بود. البته او هم زمان مي خواست تا تيم را جمع و جور کند نتايج بهتري بگيرد.

 

اين بازيکن در واکنش به صحبت‌هاي سردار آزمون گفت: من اصلا اين شخصي که مي‌گوييد را نمي‌شناسم. من عذرخواهي کردم و حالا اگر 100 بار معذرت خواهي کنم مگر چيزي درست مي شود. اينستاگرام صفحه شخصي است و به هيچ کس ربطي ندارد که من چه عکسي مي گذارم يا چه مطلبي مي نويسم.

 

مسلمان در رابطه با دعوتش به تيم ملي بزرگسالان اعلام کرد به تيم ملي دعوت نشده و ادامه داد: از من پاسپورت نخواستند و فعلا 40 نفر اعلام کردند. هنوز من را دعوت نکردند چون از بقيه بازيکنان تيم ملي اميد پاسپورت گرفتند.

 

-ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 395
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,011
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,947
  • بازدید ماه : 2,947
  • بازدید سال : 35,423
  • بازدید کلی : 627,544