loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 72 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در برخي از نقاط زمين از جمله خط دفاع و هافبک مي‌خواهيم بازيکنان جديد جذب کنيم.

حميد درخشان در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل استقلال خوزستان بعد از تبريک هفته دفاع مقدس گفت: به خانواده مرحوم مهدي نفر فرا رسيدن چهلمين روز درگذشت اين عزيز را تسليت مي‌گويم و اميدوارم روحش شاد باشد.

 

وي افزود: هفته قبل تمرينات خوبي انجام داديم و بازيکنان ما خيلي باانگيزه کار کردند. به تيمم خيلي اميد دارم و انشاءالله بتوانيم همانند هفته گذشته بازي خوبي انجام دهيم و سه امتياز را کسب کنيم.

 

درخشان در ادامه صحبت‌هايش با مخاطب قرار دادن سردار باران‌چشمه گفت: من از رسانه‌ها خواهش مي‌کنم که مطلبي که مي‌گويم را به خوبي منعکس کنند. از سردار باران‌چشمه که هميشه عنايت ويژه‌اي به ورزشکاران داشته درخواست مي‌کنم حالا که بارها براي بازيکنانشان هزينه کرده‌اند و در واقع اين بازيکنان بازيکنان ملي هستند نگاه ديگري به اين مسئله کارت پايان خدمت داشته باشند.

 

 سرمربي پرسپوليس خاطرنشان کرد: من اين حرف را براي پرسپوليس نمي‌زنم بلکه روي صحبت من درباره سپاهان، استقلال و فولاد که نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا هستند، مي‌گويم. هرچند که تعدادي از اين بازيکنان امکان دعوت به تيم ملي را هم دارند. البته ما تابع تصميمات نظام‌وظيفه در مورد اين بازيکنان هستيم اما از باران‌چشمه خواهش مي‌کنم تصميماتي که مي‌خواهند بگيرند را آخر فصل بگيرند.

 

وي ادامه داد: نبايد تيم‌ها از اين موضوع لطمه بخورند و هر تصميمي قرار است گرفته شود آخر فصل باشد. به نظر من مي‌توان اين تصميمات را ديرتر گرفت و اميدوارم سردار باران‌چشمه اين بار هم به ورزشکاران لطف کند.

 

سرمربي پرسپوليس در ادامه صحبت‌هاي خود خاطرنشان کرد: هفته قبل خيلي خوب تمرين کرديم و اميدوارم فردا بازي قابل قبول و در حد نام پرسپوليس انجام دهيم.

 

وي در مورد اينکه آيا از سيستم چرخشي استفاده مي‌کند يا نه، گفت: اعتقاد من بر اين است که اگر دروازه‌باني اشتباه کند و اشتباه شخصي او براي تيم مشکل‌ساز شود مطمئنا در مسابقه بعدي محروم خواهد شد اما اگر اين اشتباه به وجود نيايد جاي او را تغيير نمي‌دهم و سعي مي‌کنم از دروازه‌بانم حمايت کنم.

 

سرمربي پرسپوليس در مورد ميزان شناختش از استقلال خوزستان تصريح کرد: ما با آناليز به مصاف حريفان مي‌رويم و تلاش مي‌کنيم نقاط قوت و ضعف آنها را بشناسيم. هرچقدر هم که شناخت ما بيشتر باشد باعث مي‌شود که کار راحت‌تري داشته باشيم.

 

درخشان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اينکه قصد دارد بازيکني را جذب کند يا اينکه در رسانه‌ها مطرح شده احتمال کنار رفتن بازيکني وجود دارد گفت: ما حتما در پست‌هايي که لازم است بازيکن جذب مي‌کنيم و قصد داريم تيم را تقويت کنيم. ما در پست دفاع و هافبک نياز به تقويت داريم و اگر بازيکني مدنظرمان قرار گ يرد او را جذب مي‌کنيم. همچنين اگر کسي نتواند خودش را با تيم وفق بدهد از جمع ما جدا خواهد شد.

 

وي در مورد اينکه آيا علي کريمي هم از گزينه‌هاي آنها است اظهار داشت: علي کريمي با حضورش در تمرينات ما را خوشحال کرده است اما نقطه مبهم در اين ماجرا خود کريمي است که بايد در مورد بودن يا نبودنش تصميم بگيرد. کسي که در اين رابطه آخرين تصميم را مي‌گيرد خود کريمي است.

 

سرمربي پرسپوليس در پايان گفت: هواداران کريمي را دوست دارند اما خود او بايد تصميم بگيرد. او بايد به ما جواب بدهد و ما دستش را در اين ارتباط باز گذاشته‌ايم.

 

-فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 170
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,946
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,882
  • بازدید ماه : 3,882
  • بازدید سال : 36,358
  • بازدید کلی : 628,479