loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 98 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

بعد از تمديد قرارداد کي‌روش پيام صادقيان ستاره پرسپوليس که در جام‌جهاني برزيل شانس زيادي براي همراهي تيم‌ملي در جام‌جهاني داشت و در اردوهاي قبل از جام‌جهاني شرکت کرد، در نهايت نتوانست مسافر برزيل باشد.

صادقيان بعد از دعوت مجدد به تيم‌ملي به خبرنگار "ورزش سه" مي‌گويد: به نظر من اين تصميم فدراسيون بهترين تصميم ممکني بود که گرفته شد. چرا که کي‌روش علاوه بر اينکه يکي از مربيان بزرگ و مطرح دنياست با تيم آشنايي کامل دارد و اين موضوع مي‌ تواند در جام ملت هاي آسيا، کمک زيادي بکند.

 

وي در ادامه مي‌گويد: شايد خيلي ها بگويند آمدن کي‌روش به ضرر من است. اما من چنين عقيده اي ندارم چرا که اعتقاد دارم کي‌روش نگاهش فوتبالي است، اگر در جام‌جهاني برزيل حضور نداشتم شايد در آن مقطع از نظر فوتبالي کي‌روش صلاح ندانسته که من باشم ولي مطمئنم که در جام‌ ملت ها ما با هدف هاي ديگري وارد مسابقات مي‌ شويم و من هم با تمام وجود تلاش مي‌کنم تا با انجام بازي هاي خوبي که در پرسپوليس به نمايش مي‌گذارم بتوانم در ليست نهايي کي‌روش باشم.

 

وي در پايان در مورد حضور علي کريمي در تمرينات پرسپوليس مي‌ گويد: علي کريمي يکي از بهترين فوتباليست هاي تاريخ ايران است و من با تمام وجود به او احترام مي‌گذارم و حضور او در تمرينات براي من به شخصه انرژي بخش است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 173
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,057
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,993
  • بازدید ماه : 3,993
  • بازدید سال : 36,469
  • بازدید کلی : 628,590