loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 47 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

روزي که علي کريمي در تمرين پرسپوليس حاضر شد مهدي دغاغله بلافاصله به رختکن رفت و پيراهن شماره 8 را که به او رسيده به همراه شورت ورزشي شماره 8 تا زد و به دست علي کريمي داد و به او اعلام کرد اين پيراهن امانتي بوده دست من و حالا بايد به شما برگردد.

علي کريمي که در ميان مربيان پرسپوليس نشسته بود از جايش بلند شد و هر چه دغاغله اصرار کرد نپذيرفت که اين شماره را دوباره پس بگيرد. او با اعلام اينکه «تو لياقت اين شماره را داري» به دغاغله انرژي خاصي داد. دغاغله در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد اين اتفاق گفت: من هميشه 2 ساعت قبل از شروع تمرين در درفشي‌فر حاضر مي‌ شوم و به کار با وزنه و تمرينات اختصاصي مي‌ پردازم. 2 روز قبل بود که به من گفتند علي آقاي کريمي به تمرين آمده، نمي دانيد خودم را چگونه به او رساندم تا ببينمش.

 

دغاغله ادامه داد: پيراهن شماره 8 را دو دستي تقديم علي آقا کردم اما هرچه اصرار کردم ايشان نپذيرفت و اعلام کرد تو لايق اين پيراهني و خيلي خوشحالم که تو شماره 8 را مي‌ پوشي، جمله اي که انرژي خاصي به من داد. در هر صورت هر چه اصرار کردم آقاي کريمي نپذيرفت و پيراهن شماره 8 را به من برگرداند.

 

دغاغله افزود: به هر حال اگرچه علي آقا به من لطف دارد اما تا زماني که او سر تمرينات پرسپوليس بيايد من شماره 8 را نخواهم پوشيد. به هر حال او اسطوره اين فوتبال و باشگاه پرسپوليس است و پيراهن شماره 8 متعلق به اوست به همين دليل هم تا زماني که با پرسپوليس همراه باشد چه در مسابقات و چه در تمرينات من شماره 8 را برتن نخواهم کرد. کمااينکه اين روزها هم بدون شماره تمرين مي‌ کنم.

 

دغاغله در مورد اينکه آيا کريمي به پرسپوليس بازمي گردد يا نه چنين گفت: والله هر چه ما اصرار کرديم ايشان تا به حال قبول نکرده، بچه ها با او صحبت کردند، خود من چند بار به ايشان گفتم. کادرفني و آقاي درخشان به ايشان پيشنهاد بازي دادند اما هر چه ما اصرار مي‌کنيم ايشان نمي پذيرد، اميدوارم آقاي کريمي ما را به آرزوي مان که هم بازي بودن با اوست برساند.

 

هافبک ـ مهاجم پرسپوليس در مورد اينکه مشکل سربازي دارد يا نه بيان کرد: نه خدا را شکر. من مثل مرد دو سال در ملوان بازي کردم و خدمت سربازي ام را گذرانده ام. متاسفانه در رسانه ها خواندم که ماهيني دچار مشکل شده، اين يک واقعيت است که هر فوتباليستي نان آور چند خانواده است اميدوارم مسوولان فکري در اين باره بيانديشند و بازيکنان را به همين راحتي از فوتبال دور نکنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 191
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,155
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,091
  • بازدید ماه : 5,091
  • بازدید سال : 37,567
  • بازدید کلی : 629,688