loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 34 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 پيشکسوت پرسپوليس و مربي تيم پايه گفت: در بازي مقابل استقلال چاقو خورديم و دندان بازيکن ما شکست تنها به اين خاطر که حريف را شکست داديم.

بهروز سلطاني در مورد اتفاقاتي که روز گذشته بعد از پيروزي دو بر يک اميدهاي پرسپوليس مقابل استقلال اتفاق افتاد، عنوان کرد: ما سال قبل از تيم اميد‌ها 6 گل خورديم و در پايان بازي سرمان را خيلي حرفه‌اي پايين انداختيم و از زمين پايين آمديم. بازيکنان استقلال و اعضاي کادر فني آنها رفتار بسيار خوبي داشتند اما 4 نفر اراذل و اوباش در گوشه‌اي ايستاده بودند و هرچه از دهانشان در مي‌آمد بيان مي‌کردند. آنها به بازيکنان ما حمله مي کردند که يک نفر دستش بخيه خورده و دندان يک نفر هم شکسته است. به نيروي انتظامي اعلام کردم چاقو را از دست آن فرد بگيرند اما آنها مي‌گويند شما نبايد به طرف آنها برويد.

 

وي افزود: اين بازيکنان در رده جوانان و اميد هستند و بايد از لحاظ اخلاقي پرورش داده شوند اين چه حرکتي است که انجام مي‌شود؟ 4 نفري که به سمت ما حمله کردند را مي‌شناسم. آنها از ليدر‌هايي هستند که خودشان را لوس مي‌کنند و مي‌خواهند خود‌شيريني کنند. جا دارد از دروازه‌بان استقلال تشکر کنم او خودش را جلو انداخت و ميان بازيکنان به پرسپوليس و افراد ضارب قرار مي‌گرفت تا بازيکنان ما کتک نخورند. اگر يک چاقو به بازيکني برخورد مي‌کرد و کسي کشته مي‌شد چطور مي‌خواستند اين مسئله را جمع کنند. من از بازيکنان و کادر فني استقلال هيچ حرکت زشتي نديدم اما آن افرادي که در ورزشگاه بودند دائم شانتاژ مي‌کردند و چنين فحش‌هايي سر مي‌دادند. در نهايت هم تماس گرفته شد و 4 مامور به آنجا آمد. به او مي‌گويم فردي که چاقو دارد را مي‌شناسم و به سمتش رفتم تا او را بگيرم اما هيچ اقدامي انجام نشد. 4 سرباز در آن منطقه حضور داشتند که سمت راست و چپ خود را نمي‌شناختند. بازيکن ما بخيه خورد و دندانش شکست تنها به اين دليل که استقلال را شکست داديم.

 

پيشکسوت پرسپوليس در مورد اينکه گفته مي‌شود او هم وارد دعوا شده است و مي‌گويند در رقم خوردن اين درگيري نقش داشته است خاطرنشان کرد: من زماني وارد شدم که ديدم آن فرد چاقوي خود را بيرون آورده است. 8 _ 9 نفر از بازيکنان تيم ما شهرستاني هستند. اگر مشکلي براي آنها پيش بيايد چه کسي پاسخ خانواده‌شان را مي‌دهد. من وقتي ديدم آن فرد چاقو به دست گرفته به سمتش رفتم تا او را بگيرم و تحويل نيروي انتظامي بدهم. با 56 سال سن بخواهم با کسي دعوا کنم؟ من هميشه وقتي دعوايي مي‌شود تلاش مي‌کنم تا افراد را جدا کنم. ما در مسابقات قبلي چند بار از داوري متضرر شديم اما هيچ کس اعتراضي انجام نداد.

 

من به بازيکنان گفتم اينها دارند به قصد کشت شما را مي‌زنند و اگر کاري نکنيد کشته مي‌شويد و از خودتان دفاع کنيد.

 

وي افزود: تمام اسم‌ها را در آوردم. چند ليدر استقلال را شناسايي کردم و مي‌دانم آن فردي که چاقو در دست داشت چه کسي است. مي‌خواستم او را بگيرم و تحويل نيروي انتظامي دهم اما جلوي من را گفته‌اند و نيروي انتظامي به من مي‌گويد نبايد کاري انجام دهي. آن فرد هم به راحتي فرار کرد. فوتبال برد و باخت دارد. من شخصيتم اين نيست که با اين افراد درگير شوم اما نبايد اجازه مي‌دادم که براي اين بچه‌هاي مشکلي به وجود بيايد. ما را کتک زدند فقط به خاطر اينکه پرسپوليس استقلال را برده است.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,497
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,433
  • بازدید ماه : 4,433
  • بازدید سال : 36,909
  • بازدید کلی : 629,030