loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 128 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: گل زدن من خيلي مهم نيست اما دوست دارم براي تيمم مهره مؤثر و مفيد باشم.

محمد نوري در خصوص پيروزي تيم فوتبال پرسپوليس مقابل راه‌آهن گفت:‌دست هواداران درد نکند که ديروز همگي پرسپوليس را تشويق کردند و اين پيروزي براي آنهاست چرا که ما مديون تشويق آنها هستيم و مطمئنا اگر جو همين گونه آرام بماند پرسپوليس باز هم به روزهاي اوج خودش بازخواهد گشت.

 

وي در خصوص بازي ديروز هم ادامه داد: ما نيمه اول با همه وجودمان بازي کرديم اما در نيمه دوم حدود 20 دقيقه خوب نبوديم و شايد به اين دليل باشد که ما در جو دو گلي که زديم قرار داشتيم اما اين مشکل هم درست مي‌شود. البته مشکل بدني هم بود که به گفته درخشان اين نقيصه هم حل خواهد شد.

 

نوري در پاسخ به اين سؤال که خودش هم اعتقاد دارد که پرسپوليس مشکل بدني دارد يا نه،‌اظهار داشت: من نمي‌دانم در اين باره چه بايد بگويم و نظر سرمربي تيم مهم است اما فکر مي‌کنم 60-70 درصد آماده هستيم و با تمرينات مي‌توانيم به آمادگي کامل برسيم.

 

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص گلي که در بازي ديروز مقابل راه‌آهن به ثمر رساند هم گفت: واقعا بعد از گل آنقدر خوشحال شدم که نفهميدم چه مي‌کنم. من چند بازي بود که با همه وجودم بازي مي‌کردم و هواداران هم از من حمايت خوبي مي‌کردند اما اميدوارم که براي پرسپوليس مثبت و مفيد باشد و گل زدن من خيلي مهم نيست هر چند که مدتي از گلزني دور بودم و ديروز پايم به گلزني باز شد اما تلاش مي‌کنم همواره براي پرسپوليس بازيکني مثبت و مؤثر باشم.

 

وي درباره ديدار هفته آينده پرسپوليس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:‌اين تيم، تيم خوبي است که مربي با دانشي مثل ويسي دارد که هم مربي من بوده وهم از دوستان صميمي‌ام به شمار مي‌رود. مي‌دانم که مقابل اين تيم بازي سختي داريم چرا که استقلال خوزستان تيمي محکم و جاندار است و اميدوارم هواداران به حمايت از پرسپوليس بيايند تا از اين بازي سربلند بيرون بياييم 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 201
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 4,312
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,248
  • بازدید ماه : 5,248
  • بازدید سال : 37,724
  • بازدید کلی : 629,845