loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 37 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت که حرف‌هاي هفته گذشته‌اش پس از بازي با نفت مسجدسليمان تاثيري در بازي کردنش مقابل راه‌آهن نداشته است.

سوشا مکاني در مورد پيروزي 2 بر يک پرسپوليس مقابل راه‌آهن، عملکردش در اين بازي و ... صحبت‌هاي زير را انجام داد:

 

 

 

 

 

بازي با راه‌آهن چطور بود؟

 

فکر مي‌کنم برد خوب و به موقعي به دست آورديم، تنها چيزي که در اين بازي من را ناراحت کرد گل خوردن تيم بود. روي يک اتفاق دروازه پرسپوليس باز شد که نبايد اين اتفاق رخ مي‌داد. اگر دروازه‌ دروازه‌بان بسته بماند انگيزه خط دفاع هم بيشتر مي‌شود.

 

 احساس مي‌شود زمان خروج‌ها کمي دو دل مي‌شوي و خودت هم دوست داري روي تمام توپ‌هاي ارسالي خروج کني، درست است؟

 

دو دل نمي‌شوم و تنها هدفم اين است که بتوانم حملات حريف را دفع کنم. اگر روي هر توپي از دروازه‌ خارج مي‌شوم براي اين است که بتوانم پشت دفاع را پوشش بدهم. شايد يک دروازه‌بان نخواهد از دروازه خروج کند اما من اينطور نيستم، اگر يک درصد هم شانس داشته باشم توپ‌هاي پشت دفاع را جمع مي‌کنم چون نمي‌خواهم تيمم ضربه بخورد.

 

 قبل از بازي با احمدرضا عابدزاده خوش و بش داشتي...

 

عابدزاده الگوي من بوده و افتخار مي‌کنم در استيل آذين شاگرد او بودم. هميشه با عابدزاده در تماس هستم و از راهنمايي‌هايش استفاده مي‌کنم. عابدزاده چند وقتي است که از دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس راضي نيست و بايد کاري کنم که اين حس او از بين برود.

 

 

 

 فکر مي‌کني بتواني روزي احمدرضا عابد‌زاده ديگري شوي؟

 

تازه اول راه هستم و مطمئن‌ هستم که هم خودم و هم پرسپوليس در آينده بهتر مي‌شويم. زمان ثابت مي‌کند که چه کسي مي‌تواند در پرسپوليس موفق شود.

 

 خيلي‌ها اعتقاد دارند سوشا مکاني به خاطر اعتراضي که بعد از بازي با نفت مسجد سليمان انجام داد در بازي با راه‌آهن دروازه‌بان فيکس شد، در اين مورد چه نظري داري؟

 

چنين چيزي امکان ندارد، مگر پرسپوليس تيم محلي است که با اعتراض کردن فيکس شوم؟! در ضمن من اعتراضي انجام ندادم بلکه فقط براي آينده‌ام در پرسپوليس نگران بودم. بيشترين هدف و منظورم از آن حرف‌ها اين بود که بگويم واقعاً نگران آينده‌ام هستم.

 

 ولي جلسه تو با درخشان به اين شايعات دامن زد...

 

چه جلسه‌اي؟ آقاي درخشان بعد از بازي با نفت مسجد سليمان با همه بازيکنان تيم به صورت جداگانه صحبت کرد و گفت روي همه شما حساب باز کرده‌ام اما فقط صحبت‌هايش با من انعکاس پيدا کرد. در آن جلسه اصلاً به من نگفت که مقابل راه‌آهن فيکس هستم و تا ساعتي پيش از بازي با راه‌آهن نمي‌دانستم بازي مي‌کنم. در جلسه فني پيش از بازي هم دروازه‌بان آخرين نفري بود که نامش اعلام شد.

 

 يعني ديگر مشکلي وجود ندارد؟

 

اصلاً، من بعد از بازي با نفت مسجد سليمان از همه عذرخواهي و تأکيد کردم از بيان آن حرف‌ها منظور خاصي نداشتم. کار من اين است که در تمرين و مسابقه خوب باشم و کارد فني از من رضايت داشته باشد.

 

-تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 165
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,009
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,945
  • بازدید ماه : 3,945
  • بازدید سال : 36,421
  • بازدید کلی : 628,542