loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 163 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از ليگ يک کار مربيگري را شروع کردم و مي‌خواهم پله‌پله در اين مسير قدم بردارم و يک روز هم سرمربي پرسپوليس شوم.

عليرضا امامي‌فر در مورد پيروزي پرسپوليس مقابل راه‌آهن گفت: براي ما در اين بازي گرفتن سه امتياز اهميت بالايي داشت که به آن دست يافتيم، همچنين مي‌خواستيم ببينيم در هفته گذشته چقدر از لحاظ بدني و تاکتيکي پيشرفت کرديم که نتيجه تقريباً مثبت بود.

 

وي ادامه داد: در نيمه اول شرايط خوبي داشتيم اما در نيمه دوم از لحاظ بدني کمي دچار مشکل شديم. سعي مي‌کنيم با تمرين و کار فراوان نقاط ضعف‌مان را در آينده بپوشانيم.

 

مربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که مشکل اين تيم چه چيزي است، خاطرنشان کرد: تيم هم از لحاظ بدني و هم از لحاظ روحي مشکل دارد. متأسفانه استرس و فشار زيادي روي تيم وجود دارد که براي از بين رفتن اين فشار به اين پيروزي و سه امتياز احتياج داشتيم.

 

امامي‌فر در خصوص اينکه آيا پرسپوليس مي‌تواند به روزهاي آرماني بازگردد، اظهار داشت: بازي بعدي ما در تهران است و پس از آن بايد به مصاف سپاهان در اصفهان برويم. بعد از بازي با سپاهان ليگ 18 روز تعطيل است که اين موضوع مي‌تواند براي ما بسيار خوب باشد. مسلماً با برنامه ريزي‌هاي درخشان مي‌توانيم بعد از اين تعطيلات به شرايط خوبمان برگرديم.

 

وي درباره حضورش روي نيمکت پرسپوليس عنوان کرد: از اينکه توانستم مراحل مربيگري را به صورت کامل سپري کنم خوشحالم. من از ليگ يک کار مربيگري را شروع کردم و حالا به نيمکت پرسپوليس رسيدم مي‌خواهم پله‌پله در اين مسير قدم بردارم و يک روز هم به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب شوم.

 

مربي پرسپوليس ادامه داد: من هميشه سعي کردم به پرسپوليس کمک کنم و حتي در زمان علي دايي هم به ايشان کمک کردم چون براي من پرسپوليس و موفقيت اين تيم کمک کنم. ما بايد ياد بگيريم پرسپوليس نسبت به همه نام‌ها اولويت دارد.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,600
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,536
  • بازدید ماه : 3,536
  • بازدید سال : 36,012
  • بازدید کلی : 628,133