loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 66 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 

نظرات بازيکنان بارسا پس از پيروزي در هلسينکي

 

مونير الحدادي، زننده دو گل بارسلونا در هلسينکي گفت:" به خاطر دو گلم ، عملکرد تيم و شرايط بازي خرسند هستم. به تلاش ادامه مي دهم و اميدوارم که فرصت بازي پيدا کنم و گل بزنم."

 

وي گفت که اعتماد لوئيز انريکه موجب حضور او در تيم اصلي شده است و در مورد دئولوفئو اظهار داشت:" او يک هم تيمي بسيار خوب است اما مربي تصميم گيري مي کند. لوئيز انريکه به من گفت که به تلاش و تمرين ادامه بدهم."

 

جوردي ماسيپ، دروازه بان جوان بارسلونا نيز گفت:" مربي به ما گفته است که نگران نباشيم و تلاش خود را انجام بدهيم و در نهايت او تصميم مي گيرد که چه کسي در ترکيب اصلي قرار بگيرد. هر سه دروازه بان شرايط يکساني دارند. بايد به تلاش ادامه بدهيم تا مربي به سختي تصميم بگيرد."

 

وي در مورد اشتباه براوو، دروازه بان شيليايي بارسلونا در مقابل ناپولي گفت:" اميدوارم به زودي اين اتفاق را فراموش کند."

 

مارک بارترا نيز اظهار داشت:" از شروع فصل خيلي خوشحال هستم. از نظر بدني شرايط خوبي دارم. هم تيمي هاي خيلي خوبي در ترکيب حضور دارند. از نظر فردي نيز نسبت به اين فصل انگيزه زيادي دارم."

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 182
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,233
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,169
  • بازدید ماه : 4,169
  • بازدید سال : 36,645
  • بازدید کلی : 628,766