loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 39 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

بوسکتس: اميدواريم محروميت سوارز کاهش يابد

 

سرخيو بوسکتس که پس از ورود به هلسينکي به همراه بارسلونا با مارتين مونتويا در نشست خبري شرکت کرده بود، از اردوي پيش از فصل اظهار خشنودي کرد و ابراز اميدواري کرد که دادگاه عالي ورزش محروميت لوئيس سوارز را کاهش دهد.

به نقل از فارس، بوسکتس اظهار داشت: اميدواريم که محروميت سوارز کاهش يابد زيرا مي‌خواهيم زودتر به ما ملحق شود. او توانايي‌هاي زيادي دارد و مي‌خواهيم که با ما تمرين کند و همراه با ساير بازيکنان در مسابقات شرکت کند.

وي ادامه داد: به خاطر اعتمادي که تيم به من نشان داد، به خود مي‌بالم. در کنار اينکه تنها بخواهم بازوبند کاپيتاني را در اختيار داشته باشم، از والدس و پويول چيزهاي زيادي ياد گرفتم. وقتي بچه بودم هرگز تصور نمي‌کردم کاپيتان شوم. مسئله مهم به خودتان بازمي‌گردد. کاپيتان باشگاه نيستم بلکه احساس مسئوليت بسيار زيادي دارم.

بازيکن بارسلونا خاطرنشان کرد: براي من پوشيدن پيراهن شماره پنج پويول يک افتخار است و در گفت‌و‌گوهايي که با هم داشتيم، بارها اين حرف را زده‌ام. بايد طبيعي عمل کنم و به ساير بازيکنان تيم کمک کنم؛ هرچند سه بازيکن باتجربه‌تر از من در تيم وجود دارند.

وي اضافه کرد: مسئله مهم اين است که مسي، نيمار، ماسکرانو و آلوس از لحاظ بدني آماده شده‌اند. يادم مي‌آيد که در سوپر جام تقريبا بدون هيچ تمريني حاضر شديم. مهم‌ترين مسئله آمادگي بازيکنان و همچنين اين مسئله است که بدانيد چگونه در اين تيم بازي کنيد.

بوسکتس اعلام کرد: آلوس بهترين مدافع آخر دنيا است و من خوشحالم که او در تيم مي‌ماند. سال‌ها در کنار او بودم و اميدوارم بتوانم براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي با او رقابت کنم و هرچيزي را که او روزانه انجام مي‌دهد، ياد بگيرم. ما سال گذشته از لحاظ تاکتيکي کارهايي مثل اين را انجام داديم. دفاع مياني منسجم‌تر مي‌شود و بنابراين ما فضا و آزادي عمل بيشتري داريم.

وي گفت: جلسات تمريني که اکنون داريم خيلي شبيه به جلسات تمريني است که با تيم بارسلونا ب داشتيم. هميشه حفظ توپ در برنامه هست. لوئيس مربي ايده آلي است. چيزهاي زيادي را بايد قرباني کرد و او اين چيزها را در جلسه تمرين آموزش مي‌دهد. اين مسيري براي رسيدن به قهرماني ها است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 194
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,641
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,577
  • بازدید ماه : 4,577
  • بازدید سال : 37,053
  • بازدید کلی : 629,174