loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 37 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

براوو: هر دروازه‌بانی اشتباه می‌کند/ روی اشتباه من گل خوردیم

 

کلودیو براوو مسئولیت شکست در دیدار دوستانه شب گذشته بارسلونا مقابل ناپولی را پذیرفت. ملی‌پوش شیلی که از رئال سوسیداد به بارسلونا آمد، شب گذشته اولین بازی خود را در تیم جدیدش تجربه کرد. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ناپولی به پایان رسید.

 

این شروعی ایده‌آل برای براوو نبود که باید با مارک آندره ترشتگن برای قرار گرفتن درون دروازه کاتالان‌ها رقابت کند و دروازه‌بان اهل شیلی تأیید کرد که او تنها مقصر این گل بوده است.

 

وی در این باره اظهار داشت: مسابقه راحتی بود و کار کمی در این بازی داشتم. گلی که خوردیم اشتباه من بود و قطعا تمرکزم را از دست داده بودم. شوت از راه دور بود و من فکر می‌کردم که مسیر آن را پوشش داده‌ام.

 

براوو ادامه داد: برای دروازه‌بان شدن این تجربیات لازم است. باید یاد بگیریم که با این چیزها زندگی کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: زمان زیادی را در تمرینات سپری نکردم اما توجیه نمی‌کنم. این اولین باری نیست که این اتفاق می‌افتد و هیچ دروازه‌بانی نیست که اشتباه نداشته باشد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,032
  • بازدید ماه : 1,032
  • بازدید سال : 33,508
  • بازدید کلی : 625,629