loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 31 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

منصوریان: استقلالی‌ها برای بازی پرسپولیس به ورزشگاه بیایند/ 150 هوادار داریم

 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما مقابل پرسپولیس نیاز به اسلحه پنهان داشتیم و از هم‌اکنون قدم خبرنگاران در تمرینات نفت روی چشم ماست.

علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس ابتدا ضمن تسلیت به اهالی ورزش به خاطر درگذشت ناصر احمدپور اظهار داشت: ضمن عذرخواهی از اینکه چند دقیقه دیر در جلسه حاضر شدم باید به اهالی رسانه و مردم به خاطر از دست دادن یکی از خوش‌قلم‌نویسان تسلیت بگویم، اگر ما فوتبالیست‌ها رشدی در ورزش می‌کنیم و در جامعه مورد احترام و یا بعضاً مورد نگاه عصبانی مردم قرار می‌گیریم، به نوعی حاصل دسترنج رسانه‌هاست، به جامعه ورزش، رسانه، خانواده این مرحوم تسلیت می‌گویم و امیدوارم بقای عمر سایرین باشد.

 وی درباره بازگشتش به نیمکت یک تیم لیگ برتری بعد از تجربه ناموفقش با پاس همدان، خاطرنشان کرد: باید همینجا از کاظم اولیایی تشکر کنم. او واقعا در پاس همدان به من کمک کرد و من آن ریسک را قبول کردم. بعد از پاس هم، جزو خوش‌شانس‌های کشور بودم که به عنوان سرمربی تیم امید و مربی تیم ملی مشغول به کار شدم. البته بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی و بعد از کناره گیری از تیم امید یک وقفه چند ماهه در مربیگری من افتاد.

منصوریان ادامه داد: الان شرایط من نسبت به چند سال پیش خیلی فرق کرده است. آن موقع منصوریان مربی جوانی بود ولی بعد از آن روی نیمکت‌های سخت تیم ملی بوده‌ام و باخت‌ها و بردهای زیادی دیدم که روی روند مربیگری‌ام موثر بوده است. البته باید یک تشکر ویژه از افشین قطبی و کارلوس کی‌روش داشته باشم که بیشترین تاثیر را روی مربیگری من داشتند و پایه‌های مربیگری را از آنها یاد گرفتم. باز هم می‌گویم جزو خوش شانس‌های نسل 1998 بودم که در تیم ملی و در کنار کارلوس کی‌روش یک دانشگاه بزرگ و فشرده را تجربه کردم.

سرمربی تیم نفت تهران در پاسخ به این سئوال که چرا این تیم را برای فعالیت انتخاب کرده است، گفت: باشگاه نفت چند ویژگی خوب داشت. مهمترین علت آن این بود که مدیریت باشگاه حرفه‌ای است و در فوتبالی که مربیانش حاشیه امنیت ندارند، از انتخاب خود حمایت راسخ کرده و به سختی تغییراتی را ایجاد می‌کنند. در گذشته مربیانی مثل حسین فرکی، منصور ابراهیم زاده و یحیی گل محمدی هم همین شرایط را داشتند. جا دارد از یحیی گل‌محمدی تشکر کنم که بهترین نتیجه تاریخی نفت را رقم زد.

منصوریان درباره ارزیابی‌اش از بازی با پرسپولیس در هفته اول تصریح کرد: لیگ برتر قرعه کشی خوبی داشت و به نظرم ما در اولین مسابقه برابر پرسپولیس بازی زیبایی به نمایش خواهیم گذاشت چرا که روش ما بازی زیبا به علاوه کسب نتیجه است. ضمن اینکه دوست خوبم علی دایی هم روی بازی زیبا تاکید دارد ولی باید به این نکته توجه داشت که ما یک تیم بدون تماشاگر هستیم.

منصوریان در خصوص دیدار با پرسپولیس در اولین بازی لیگ برتر اظهار داشت: قرعه‌کشی مسابقات خوب بود، همین که جایگاه استقلال و پرسپولیس را لحاظ نکردند به رشد فوتبال ما کمک می‌کند، امیدوارم بازی زیبایی شاهد باشیم، ما تلاش می‌کنیم همراه با نتیجه، بازی زیبایی را هم شاهد باشیم، می‌دانم دوستم علی دایی هم اینگونه است، تیم ما بدون تماشاگر است در حالی که پرسپولیس نیمه کامل کشور را در اختیار دارد.

وی با اشاره به اینکه در دیدار فردا، نفت زیاد هم غریب نخواهد بود، گفت: فکر می‌کنم فردا زیاد غریب نباشیم، هواداران استقلال منصوریان را پس از مدتی روی نیمکت می‌بینند، امیدوارم که آنها جایگاه معروف آبی‌پوشان را پر کنند و بتوانیم بازی خوبی شاهد باشیم. در شروع لیگ، وضعیت بدنی بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و هر دو به دنبال حفظ امنیت خود و نیمکت هستند. اگر بازی ساعت 17 برگزار می‌شد، در زیر آفتاب بی‌کیفیت بود، اما همین که ساعت 19:40 دقیقه برگزار می‌شود آب و هوا می‌تواند به بهتر شدن بازی کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت در خصوص اینکه خبرنگاران را به تمرینات تیمش راه نمی‌داد، گفت: قدم همه روی چشم ماست، اکثر رسانه‌ها دور و بر تیم‌های پرهوادار هستند، من با حساب سرانگشتی که کردم 150 هوادار داریم، 30 بازیکن در تیم ما حضور دارند که اگر هر بازیکن به طور میانگین خانواده‌اش 5 نفر باشند، 150 هوادار خواهد شد. نوع قرعه‌کشی که صورت گرفت باعث شد تا ما پنهان‌تر کار خود را دنبال کنیم. شاید اگر به پرسپولیس نمی‌خوردیم تمرینات ما بازتر برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: ما پنج ستاره از دست دادیم، به هر حال نفت بازیکن‌ساز است و باشگاه‌های بزرگ و ولخرج به دنبال خرید بهترین‌ها هستند. ما از دو بازیکن باتجربه که در لیگ برتر حضور داشتند استفاده خواهیم کرد و احتیاج به تغییر ریتم داشتیم، 10 بازیکن از تیم امید در کنار ما هستند، 6 بازیکن از جوانان و بخش اعظمی از بازیکنانی که سال گذشته در کنار تیم حضور داشته‌اند. ایمان مبعلی و غلامرضا رضایی را جذب کردیم و دو دفاع نیز به نام‌های سعید لطفی و مهدی شیری را گرفتیم. دیوید ویکروم پیش از حضور من با هماهنگی‌هایی که انجام شده بود به تیم اضافه شد، به نظر من او بازیکن خارجی نیست بلکه ایرانی است و بهتر از من و شما فارسی حرف می‌زند. وقتی مقابل پرسپولیس بازی می‌کنید باید یک اسلحه پنهانی داشته باشید، از هم‌اکنون به بعد قدم همه دوستان روی چشم.
 

 منصوریان در پایان و در پاسخ به سوالی درباره لیست بازیکنانی که کارت معافیت جعلی دارند؟ اظهار کرد: نباید از فوتبالیست‌ها خرده گرفت. این بازیکنان معافیت سند دار دارند نه معافیت جعلی. این بازیکنان از کشور خارج شده‌اند و مهر تایید بر ویزایشان خورده است. این فوتبالیست‌ها جوان هستند و یک نفر می‌آید به آنها می‌گوید که فلان قدر پول بده و او هم عقلش این حکم را می‌کند که این پول را بپردازد. حالا الان 21 نفر معرفی شده‌اند ، اما من به شما می گویم که این تعداد در سال‌های گذشته بالای 150 نفر بوده‌اند. این 21 نفر بدبختانه گیر کرده‌اند وگرنه تعداد خیلی بیشتر از این‌ها است. با این اتفاقی هم که افتاده همه چیز به نفع تیم‌های نظامی به خصوص تراکتورسازی و ملوان می‌شود ، اما من از شما می‌خواهم که ریشه‌ای‌تر به این مساله نگاه کنید.

 

 

مرجع : پرسپولیس نیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 189
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,372
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,308
  • بازدید ماه : 4,308
  • بازدید سال : 36,784
  • بازدید کلی : 628,905