loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 39 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

 

سرمربي استقلال خوزستان گفت: ديگر بازيکن جوان خوبي در اين فوتبال وجود ندارد.

 بعد از حذف تيم اميد از بازي هاي اينچئون حالا به نظر مي‌ رسد تيم جوانان هم برابر تيم هاي درجه دو و سه آسيا حرفي براي گفتن ندارند. عبدالله ويسي سرمربي استقلال‌خوزستان اعتقاد دارد ديگر بازيکن جوان خوبي در اين فوتبال وجود ندارد.  گفت‌وگوي او را در زير مي‌ خوانيد:
خودم از جوان ها ناراضي هستم
من خودم از جوان هاي تيمم ناراضي هستم و اصلا آنها شرايطي که بايد داشته باشند را ندارند. آنها يا با 2 بازي خوب اشباع مي‌ شوند و يا به حاشيه مي‌ روند، اين مشکلي است که مدت هاست فوتبال ما را تحت تاثير قرار داده است.
وايبر پدر فوتبال ايران درآورده
متاسفانه بازيکنان ما اصلا حرفه اي نيستند، جوان هاي ما تا صبح بيدارند و در وايبر يا واتس آپ مدام مشغول صحبت کردن با دوستانشان هستند. من فکر مي‌کنم وايبر و نرم افزارهاي اينچنيني پدر فوتبال ايران را درآورده است. بايد اين موضوع کنترل شود وگرنه اتفاقات بدي براي اين فوتبال خواهد افتاد.
چرا يک جوان بايد پول ميلياردي بگيرد؟
متاسفانه يک جوان، يک سال که خوب بازي مي‌ کند باشگاه ها سراغش مي‌ آيند و پول هاي ميلياردي به او مي‌ دهند، طبيعي است که او فوتبالش خراب مي‌شود. شما ببينيد يک جوان به محض اينکه چهره مي‌ شود مدل موهايش تغيير مي‌کند، خب طبيعي است که ديگر اين بازيکن دل به فوتبال نمي‌ دهد.
هر بازيکني که به زمين فرستادم خراب کرد
من در هر بازي اي که خواستم يک بازيکن جوان را به ميدان بفرستم، خراب کرد. جوان هاي ما متاسفانه اصلا کيفيت لازم را ندارند.
قديم ها در هر فصل 10 پديده داشتيم الان يک پديده داريم
در زمان هاي قديم هر فصل 10 پديده به فوتبال ايران معرفي مي‌ شده اما الان فقط يک پديده داريم و آن هم مهدي شريفي است. در فوتبال ايران اصلا سازندگي معنايي ندارد.
اين وضعيت هشداردهنده است
متاسفانه اين وضعيت هشداري است براي فوتبال ايران، نمي‌ خواهم بگويم فوتبال ايران مثلا 10 سال آينده به تيم درجه دو، سه آسيا تبديل مي‌ شود ولي اين را بايد بگويم که زنگ خطر براي فوتبال ايران به صدا درآمده است و اگر مديران برنامه ريزي نکنند اتفاق هاي بدتري هم مي‌ افتد.
-ورزش سه
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 190
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 395
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,054
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,990
  • بازدید ماه : 2,990
  • بازدید سال : 35,466
  • بازدید کلی : 627,587