loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 29 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

نيمار: حضور در بارسا يک افتخار بزرگ است

 

بازيکن برزيلي اظهار داشت:" افتنخار بسيار بزرگي است که بخشي از تاريخ بارسلونا باشم. عاشق کاري هستم که انجام مي دهم، يعني فوتبال بازي کردن. در يکي از بزرگترين باشگاه ها فوتبال بازي مي کنم. افتخار بزرگي است که پيراهن بارسا را به تن مي کنم و در کنار بازيکناني بازي مي کنم که از قبل هوادارشان بوده ام و آنها را تحسين مي کرده ام."

 

نيمار در مورد حمايت ها از خودش پس از مصدوم شدن توسط زونيگا در جام جهاني اظهار داشت:" محبت هواداران را حس کردم، هواداران از کل دنيا، حتي کشورهايي که انتظارش را نداشتم به من لطف داشتند."

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,828
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,764
  • بازدید ماه : 2,764
  • بازدید سال : 35,240
  • بازدید کلی : 627,361