loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 31 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

رئال - سويا؛ نبرد قهرمانان در کارديف

 

دو تيم از ليگ اسپانيا امشب در سوپرکاپ اروپا رو در روي يکديگر قرار مي گيرند. لوس بلانکوس به قهرماني اميدوار است و سويا مي خواهد نشان دهد که قهرماني در ليگ اروپا اتفاق نبوده است.

 

هر دو تيم تغييرات ريادي را در اين تبستان از نظر بازيکنان خود تجربه کرده اند و شرايط بدني بازيکنان جديد روي عملکرد دو تيم در اين بازي تاثيرگذار خواهد بود.

 

سيستم ها

 

آنچلوتي فصل گذشته از دو سيستم 3-3-4 و 2-4-4 استفاده کرد که ايسکو در اين ساختار نقشي کمرنگ داشت. بازيکن سابق مالاگا سخت تلاش کرد تا با پست جديد خود يعني مهاجم کاذب خو بگيرد اما در حضور جيمز رودريگز جايي براي او در ترکيب نخواهد بود.

 

مربي ايتاليايي با خريدهاي جديد خود به سيستم 1-3-2-4 برمي گردد، سيستمي که زماني توسط خوزه مورينيو مورد استفاده قرار مي گرفت. اوناي امري، مربي سويا نيز از همين سيستم بهره خواهد جست.

 

دروازه بان ها

 

بحث دروازه باني در برنابئو با پيوستن کيلور ناواس از لوانته به رئال داغ است. ازسويي ديگو لوپز نيز رئال را به مقصد ميلان ترک کرد.

 

ايکر کاسياس فرصت بسيار مهمي در اختيار دارد تا در بازي مقابل سويا نشان دهد که مي تواند نفر اول ترکيب رئال باشد اما در صورتي که در اين بازي اشتباهي از او سر بزند، کارش در آينده خيلي مشکل خواهد شد.

 

کاسياس به خاطر عملکردش در ماه هاي اخير زير تيغ قرار دارد و رسانه هاي اسپانيا بازي با سويا را بازي " مرگ و زندگي" کاپيتان رئال مادريد قلمداد مي کنند. کاسياس در چهارده سال اخير هرگز در فينال ها شکست نخورده است.

 

در نقطه مقابل بتو، دروازه بان تيم ملي پرتغال در چارچوب دروازه سويا خواهد ايستاد. اين دروازه بان نقش مهمي در قهرماني سويا در ليگ اروپا در فصل گذشته ايفا کرد.

 

مدافعان

 

در سمت راست خط دفاعيدني کارواخال که از ليست ويسنته دل بوسکه در جام جهاني خط خورد، انگيزه زيادي براي اثبات خود در ترکيب رئال مادريد دارد. در قلب خط دفاع په په و سرجيو راموس تلاش مي کنند تا نشان دهند که همچون فصل گذشته يک زوج موثر هستند. اين دو فصل گذشته عملکرد خوبي داشتند. کوئنترائو هم که زودتر از مارسلو به تمرينات تابستاني رئال اضافه شده است، در سمت چپ خط دفاعي اين تيم قرار مي گيرد.

 

در نقطه مقابل امري از منسجم ترين سد تدافعي در ترکيب خود استفاده خواهد کرد. کوکه ، فرناندو فازيو و نيکولاس پارخا بخشي از تيمي بودند که توانست در فينال ليگ اروپا بر بنفيکا غلبه کند.

 

آلبرتو مورنو هم که به احتمال فراون در روزهاي آتي به ليورپول ملحق مي شود، در ولز يکي از آخرين بازيهاي خود را در پيراهن تيم آندلوسي انجام مي دهد.

 

هافبک ها

 

ژابي آلونسو به علت محروميت در اين بازي حضور ندارد. هافبک رئال مادريد در بازي فينال ليگ قهرمانان اروپا پس از گل گرت بيل وارد ميدان شد و به همين خاطر توسط يوفا با محروميت يک جلسه اي مواجه شده است.

 

توني کروس قرار است که به جاي هافبک با تجربه تيم ملي اسپانيا در ترکيب قرار بگير. بازيکن آلماني در کنار لوکا مودريچ خط هافبک رئال را تشکيل مي دهد.

 

امري در اين بازي احتمالا از دانيل کاريکو و ايبورا در ميانه زمين استفاده خواهد کرد.

 

مهاجمان

 

آنچلوتي قرار است که در اين بازي همه ورق هاي خود را رو کند. مربي ايتاليايي در نظر دارد که از گرت بيل ، جيمز رودريگز، کريستيانو رونالدو و کريم بنزما در کنار هم در ترکيب استفاده کند.

 

سويا کمي غيرقابل پيش بيتي تر است. با توجه به جدايي ايوان راکيتيچ از تيم سويا به نظر مي رسد که سامپريو، آسپاس و اليکس ويدال پشت مهاجم بازي مي کنند. کارلوس باکا ، مهاجم تيم ملي کلمبيا نيز در خط حمله اين تيم قرار مي گيرد.

 

نکات بازي:

 

- کريستيانو رونالدو سخت تلاش کرده است تا دوران نقاهت را پشت سر بگذارد و در بهترين شرايط به اين بازي برسد.

 

- توني کروس و جيمز رودريگز در اين بازي براي اولين بار با پيراهن رئال به ميدان خواهند رفت.

 

- گرت بيل در زادگاه خود، شهر کارديف بازي مي کند و اين يک بازي بسيار احساسي براي او خواهد بود.

 

- اين اولين بازي سويا بدون راکيتيچ، مغز متفکر خود در فصل گذشته است.

 

- خريدهاي جديد نظير اليکس ويدال، ياگو آسپاس و کريچوياک فرصت دارند تا اولين بازي خود رابراي سويا انجام بدهند.

 

- کارلوس باکا با تاخير به تمرين سويا ملحق شد اما در مقابل رئال به ميدان مي رود.

 

- سويا از شش تقابل پيشين با رئال مادريد چهار تا را باخته و دو تا را برده است اما شاگردان امري در آخرين تقابل با رئال با نتيجه دو بر يک پيروز شدند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,010
  • بازدید ماه : 1,010
  • بازدید سال : 33,486
  • بازدید کلی : 625,607