loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 43 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

فالکائو: نمي‌توانم رفتنم از موناکو را رد کنم

 

موناکو شب گذشته در هفته نخست ليگ فرانسه در خانه با نتيجه 2 بر يک برابر لوريان شکست خورد. البته اين ديدار يک اتفاق شيرين براي هواداران موناکو داشت و آن هم گلزني رادامل فالکائو در ليگ فرانسه پس از 8 ماه دوري از فوتبال بود.

 

به نقل از ايسنا، فالکائو که بعد از پارگي رباط صليبي خود 8 ماه قادر به حضور در ميادين نبود و حتي جام جهاني را نيز از دست داد، ديشب بالاخره به مستطيل سبز بازگشت اما نتوانست مانع از شکست تيمش شود. او در اين ديدار از روي نقطه پنالتي موفق شد گل تيمش را به ثمر برساند.

 

مهاجم گلزن کلمبيايي پس از گلزني در بازي برابر لوريان گفت: خيلي خوشحالم که توانستم پس از اين همه مدت گلزني کنم. هنوز هم کمي درد دارم اما خوشبختانه مصدوميتم برطرف شده است و بهتر هستم. در زمين احساس خوبي داشتم. روي فصل جاري تمرکز کرده‌ام تا بتوانم نمايشي خوبي ارائه دهم. مي‌خواهم به خوبي خودم را آماده و به تيم در راه قهرماني کمک کنم. در حال حاضر تنها به بازگشت به فرم خوبم فکر مي‌کنم و نه چيز ديگر. بايد هر چه زودتر شرايط مطلوب بازي کردن را به دست آورم.

 

اين مهاجم 28 ساله در مورد شکست تيمش نيز گفت متاسفانه نتيجه ضعيفي در هفته نخست کسب کرديم. لوريان بسيار خوب کار کرد و بازيکنان اين تيم توانستند به خوبي فضاهاي زمين مسابقه را پوشش دهند. آنها در خط حمله خود نيز بسيار بازي موثري به نمايش گذاشتند. پس از آن که توانستيم گل تساوي را به ثمر برسانيم، فکر کردم مي‌توانيم اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم اما در دقايق پاياني همه چيز تغيير کرد و شکست خورديم.

 

رادامل فالکائو که 8 ماه از مستطيل سبز دور بوده است مورد توجه باشگاه رئال‌مادريد اسپانيا نيز قرار داشت اما اين مهاجم کلمبيايي پيشنهاد تيم اسپانيايي را رد کرده است. اين مهاجم کلمبيايي درباره آينده تيمي خود گفت: هنوز زمان نقل‌و‌انتقالات مانده است و مشخص نيست چه اتفاقي برايم خواهد افتاد. نمي‌توانم رفتن از موناکو را رد کنم چرا که هر احتمالي ممکن است رخ دهد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 185
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,463
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,399
  • بازدید ماه : 3,399
  • بازدید سال : 35,875
  • بازدید کلی : 627,996