loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 31 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 

راکيتيچ: مسي حيرت‌انگيز است

 

ملي‌پوش کرواسي به تمجيد از کاپيتان آرژانتيني بارسلونا پرداخت و گفت بي‌صبرانه منتظر شروع فصل جديد است.

 

به نقل از فارس، ايوان راکيتيچ ليونل مسي را حيرت‌انگيز توصيف و اضافه کرد که در حال يادگيري از ستاره آرژانتيني است.

 

راکيتيچ در تابستان به مبلغ 20 ميليون يورو از سويا به بارسلونا ملحق شد. ملي‌پوش کرواسي اعلام کرد که اخيرا در تمرينات به همراه مسي شرکت کرده و افزود: خيلي کم با مسي تمرين کرده‌ام زيرا او به دليل جام‌جهاني ديرتر به تيم ملحق شد. گاهي در تمرينات مکث مي‌کنم و او را تماشا مي‌کنم. او حيرت‌انگيز است. او را تحسين مي‌کنم و از او ياد مي‌گيرم.

 

وي اظهار داشت: او با هرکاري که انجام مي‌دهد، مرا تحت تأثير قرار مي‌دهد. صحبت خصوصي با لوئيس انريکه درباره جايگاهم در تيم نداشته‌ام زيرا هنوز در تمرينات هستيم. زمان مي‌برد. او خيلي با من حرف مي‌زند و جزئيات برايش بسيار مهم است. انريکه به مسائل کوچک توجه زيادي مي‌کند.

 

بازيکن اهل کرواسي بارسلونا ادامه داد: او به من گفت که در بازي با تيم سابقش سلتاويگو متوجه شده است که من بازيکن بزرگي هستم.

 

وي همچنين به تمجيد از آلن هليلوويچ، بازيکن 18 ساله اين تيم پرداخت و تأکيد کرد: آلن همه را به هيجان مي‌آورد. همه درباره او صحبت مي‌کنند و از او تمجيد مي‌کنند. سرمربي او را دوست دارد و هنوز در تيم اصلي بازي مي‌کند. وي در تمرينات فوق‌العاده است.

 

راکيتيچ اضافه کرد: بي‌صبرانه منتظر شروع ليگ هستم. فکر مي‌کنم اين براي فوتبال کرواسي عالي است که سه بازيکنش در باشگاه‌هاي بزرگ بازي مي‌کنند. تلاش مي‌کنم تا براي قهرماني با اتلتيکو مادريد و رئال مادريد رقابت کنم. بازي مقابل ماندزوکيچ و مودريچ بسيار جالب خواهد بود.

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 176
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,315
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,251
  • بازدید ماه : 4,251
  • بازدید سال : 36,727
  • بازدید کلی : 628,848