loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 47 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

فالکائو موناکو را ترک مي کند؟

 

رادامل گارسيا، پدر فالکائو، مدعي شده که قرارداد او با موناکو تضميني براي ماندنش در فرانسه و بازي در لوشامپيونه نيست:«البته که او با موناکو قرارداد دارد. اما احتمال جدايي اش از اين تيم را رد نمي کنم. او هيچ وقت به من نگفته که مي خواهد موناکو را ترک کند، اما او هيچ وقت در مورد اين مسائل با من صحبت نمي کند. به هر حال او قراردادي 4 ساله با موناکو دارد و هميشه از اقدامات اين تيم براي موفقيت و رسيدن به قهرماني مي گويد. مصدميتش هم به پايان رسيده و مي تواند در بازي ها حضور داشته باشد». از او پرسيدند که آيا پسرش مي تواند در مادريد موفق باشد يا نه و او در پاسخ گفت:« اين بستگي به نظر کارلو آنچلوتي دارد».

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 200
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,846
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,782
  • بازدید ماه : 4,782
  • بازدید سال : 37,258
  • بازدید کلی : 629,379