loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 37 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

موصطفی: انتخاب والنسیا قدمی به جلو است

 

روز گذشته «شوکودران موصطفی» آخرین مراحل مربوط به انتقالش را به تیم اسپانیایی پشت سرگذاشت و در کنفرانس خبری به عنوان عضو جدید ماتادورها معرفی شد.

 

موصطفی که در جام جهانی 2014 برزیل با تیم آلمان به مقام قهرمانی رسید، مقابل نمایندگان رسانه‌ها گفت: خوشحالم به تیم بزرگی مثل والنسیا می‌آیم که می‌خواهد برای اهداف بزرگی بجنگد. تجربه من در این تیم بسیار حائزاهمیت خواهدبود. این نکته را همان لحظه نخست که وارد مستایا شدم، به خوب دریافتم. واقعا خوشحال شدم انتخاب خوبی کردم و با  حضور در والنسیا،‌ می توانم به جلو گام برداشته و پیشرفت کنم.

 

موصطفی 22 ساله تاکنون بازی در تیم‌های اورتون انگلیس و سمپدرویا ایتالیا را تجربه کرده و اکنون در آستانه چالش حضور در سومین کشور دوران فوتبالش قرارگرفته است.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 190
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 3,704
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,640
  • بازدید ماه : 4,640
  • بازدید سال : 37,116
  • بازدید کلی : 629,237