loading...
تصاویر و ویدیوهای جدید ورزشی در جهان
بنر سایت ما

Admin بازدید : 25 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 

هیگواین: مسی نتوانست برای پیوستن به بارسلونا مرا متقاعد کند 

 

زمانی که مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل در حال برگزاری  بود، گمانه‌زنی‌های فراوانی در مورد پیوستن گونزالو هیگواین به بارسلونا منتشر شد.

 

با توجه به اینکه این مهاجم آرژانتینی چندین سال در رئال مادرید توپ زده بود، درست یک سال پس از پیوستن به ناپولی، بحث بازگشتش به لالیگای اسپانیا بسیار داغ شده بود اما در نهایت این انتقال انجام نشد.

 

هیگواین در این زمینه به گازتا دلو اسپورت گفت: در زمان برگزاری جام جهانی هم هر کس از من در این مورد می‌پرسید می‌گفتم فقط دوست دارم روی تیم ملی آرژانتین تمرکز کنم و سپس به ناپولی بازگردم. آرامشم را حفظ کردم زیرا از وجود شایعه‌ها هم نترسیدم. چیزی نبود که بخواهم در موردش حرفی بزنم. لیونل مسی در این خصوص با من صحبت‌ کرد اما تنها چیزی که می‌توانستم در مورد حرف‌هایش داشته باشم این بود که از تعریف‌ کردن آنها احساس خوبی داشتم. فکر می‌کنم هر بازیکنی دوست دارد در کنار مسی بازی کند اما این بدان معنا نبود که من دوست داشتم ناپولی را ترک کنم. فکر می‌کنم اگر مسی بخواهد به ناپولی بیاید همه از او استقبال خواهند کرد.

 

هیگواین در مورد جدایی آنتونیو کونته از یوونتوس و احتمال قهرمانی تیمش در فصل پیش رو هم اظهار داشت: با توجه به اینکه کونته یوونتوس را ترک کرده اما می‌دانم که ماسیمیلیانو آلگری هم مربی خوبی است. او می‌تواند یووه را در همین سطح نگه دارد. رم هم با رودی گارسیا روزهای خوبی را سپری می‌کند. آنها موفق شدند به لیگ قهرمانان راه پیدا کنند که این موضوع مقداری از انرژی آنها در طول فصل را می‌گیرد. فکر می‌کنم لیگ امسال توازن دارد اما فکر نمی‌کنم تیمی بتواند رکورد 102 امتیاز یوونتوس در فصل گذشته را تکرار کند. امتیازی که تیم ما نسبت به فصل گذشته دارد این است که پروژه تیم در حال تکمیل‌تر شدن است. اکنون سری A را بیشتر شناخته‌ایم و نباید امتیازی مقابل تیم‌های کوچک‌تر از دست بدهیم. اشتباه‌های گذشته نباید تکرار شوند تا برای رسیدن به قهرمانی بجنگیم.

 

 

 

مرجع: فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما عزیزان. این وبلاگ شخصی من هستش که تقدیم میکنم به همه شما پرسپولیسیا. "محمدرضا جانی پور"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟؟؟ خواهشا نظر بدین
    پرسپولیس

    123456

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3222
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 180
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 2,687
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,623
  • بازدید ماه : 3,623
  • بازدید سال : 36,099
  • بازدید کلی : 628,220